GR |  ENG
ΜΕΤΡΟ 133 "ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ & ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ"_04/11/2011


ΜΕΤΡΟ 133 «Δραστηριότητες ενημέρωσης και προώθησης» στο πλαίσιο συστημάτων για την ποιότητα των τροφίμων» του Άξονα 1 «Βελτίωση της ανταγωνιστικότητας του τομέα της Γεωργίας και της Δασοκομίας» του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης της Ελλάδας 2007−2013 «Αλέξανδρος Μπαλτατζής».

Το πρόγραμμα αποσκοπεί στην παροχή στήριξης σε ομάδες παραγωγών που παράγουν προϊόντα ποιότητας, με στόχο τόσο την ενημέρωση των καταναλωτών σε ότι αφορά την διαθεσιμότητα και τις προδιαγραφές των προϊόντων αυτών, όσο και την προώθησή τους.

Δημοσιεύτηκε την Παρασκευή 04 Νοεμβρίου 2011, η σχετική ΚΥΑ 2427/02-11-2011, σύμφωνα με την οποία «το μέγιστο ποσό επιλέξιμου προϋπολογισμού, ανά δικαιούχο ομάδα παραγωγών, ανέρχεται σε 100.000 ευρώ και η αντίστοιχη Δημόσια Δαπάνη σε 70.000 ευρώ».

Σε ποιους απευθύνεται το Μέτρο 133
  • σε ομάδες παραγωγών γεωργικών προϊόντων. Ως ομάδα παραγωγών νοείται μια οργάνωση οποιασδήποτε νομικής (φορολογικής) μορφής, τα μέλη της οποίας είναι δικαιούχοι του Μέτρου 132 του ΠΑΑ «Συμμετοχή γεωργών σε συστήματα για την ποιότητα τροφίμων». Κάθε επιλέξιμη ομάδα παραγωγών θα πρέπει να αποτελείται από τουλάχιστον πέντε (5) μέλη.
  • σε Επαγγελματικές ή/και διεπαγγελματικές οργανώσεις, που αντιπροσωπεύουν έναν ή περισσότερους τομείς, δεν μπορούν να χαρακτηριστούν ως ομάδες παραγωγών.
Τι χρηματοδοτείται

Δράσεις που αφορούν ενημέρωση, προώθηση και διαφήμιση προϊόντος στην εσωτερική αγορά, και περιλαμβάνονται σε επιχειρησιακό σχέδιο δράσης μέγιστης διάρκειας τριών ετών.

Ποιες είναι οι επιλέξιμες δαπάνες
  • Μελέτη επιχειρησιακού σχεδίου δράσης.
  • Δημοσιοποίηση επιχειρησιακού σχεδίου δράσης (δικτύωση, ενημέρωση ενδιαφερομένων, ανεύρεση συνεργατών).
  • Έρευνα αγοράς για αγορές – στόχους.
  • Σχεδιασμός, εκτύπωση και διανομή ενημερωτικών φυλλαδίων και αφισών, Διαφημιστικές καταχωρήσεις στα ΜΜΕ, δημιουργία ιστοσελίδων και ενημερωτικών ταινιών (video, cd, dvd), για το συγκεκριμένο προϊόν.
  • Διοργάνωση – συμμετοχή σε συνέδρια και εκθέσεις προϊόντων ποιότητας, καθώς και συμμετοχή σε εμποροπανηγύρεις, στην εσωτερική αγορά.
  • Οργάνωση επισκέψεων μαθητών, σπουδαστών, ομάδων καταναλωτών κλπ. στις μονάδες παραγωγής των μελών της ομάδας παραγωγών.
  • Δραστηριότητες δημοσίων σχέσεων (με ΜΜΕ, δημοσιογράφους, διατροφολόγους).
  • Παράλληλες εκδηλώσεις (γευσιγνωσίες, προβολές μικρής διάρκειας μέσω καταστημάτων, οργάνωση επιχειρηματικών συναντήσεων κλπ.).

Ύψος και Είδος Ενίσχυσης
  • Η Δημόσια Δαπάνη ανέρχεται στο 70% του συνόλου των επιλέξιμων δαπανών και η συμμετοχή των δικαιούχων στο 30%.
  • Το μέγιστο ποσό επιλέξιμου προϋπολογισμού, ανά δικαιούχο ομάδα παραγωγών, ανέρχεται σε 100.000 € και η αντίστοιχη Δημόσια Δαπάνη σε 70.000 €.
  • Η καταβολή της ενίσχυσης μπορεί να γίνει τμηματικά, από μία (1) έως τρεις (3) δόσεις, ανάλογα με τις αιτήσεις πληρωμής του δικαιούχου, σύμφωνα με το άρθρο 24 της παρούσας.

Για οποιαδήποτε πληροφορία παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας


<< πίσω
<< αρχή